A web da OEPLI vén de publicar unha reseña de Artur asinada por Montse Pena Presas. A un como autor literario gústalle ler cousas tan bonitas como que é unha pequena xoia. Alén de que o sexa ou non, dá arrepíos ver as caras dos pequenos cada vez que lles contas a historia, sentir esas miradas de medo ante a soedade e o abandono do protagonista e o enorme alivio que lles provoca o final. Sempre aprendín dos meus mestres que a literatura para os primeiros lectores debe dar a seguridade que aporta o final pechado, pero estou encantado de comprobalo e sentir que a literatura pode dar amparo.

Entre outras cousas di:

Las lecturas para el prelectorado más joven (de entre 18 meses a 2 años) siguen siendo las más olvidadas por diversos motivos: el escaso tiempo de atención con que cuentan los niños y niñas de esta edad –lo que dificulta el propio momento de “contar”; la presencia masiva de personajes de series de animación que copan la mayor parte de las publicaciones dirigidas la ellos y que son fruto de una edición bastante comercial; la preponderancia del texto en las valoraciones de este tipo de libros, etc.
Por este motivo, Artur de Oli e ilustrado por Marc Taeger es una pequeña joya. Al narrar los pensamientos e inquietudes de un pollito que está dentro de su huevo y que sale al exterior por vez primera, autor e ilustrador consiguen acercar los chavales a los sentimientos del protagonista, y por lo tanto, al respeto por el mundo animal y su individualidad…

Advertisements

About xosemgonzalez

Nacín en Cangas a finais de 1960, puxéronme Xosé Manuel aínda que os meus libros van asinados como OLI, pero o meu nome completo é Xosé Manuel González. Tradutor, editor, director de coleccións infantís, amante do cine, do fútbol e da música, pero sobre todo da lectura.

Os comentarios están pechados.